Centrum Biznesu Kompas Sp. z o.o. to nowoczesne biuro rachunkowe z siedzibą w Małopolsce, działające w pełni zdalnie, założone w 2012 roku ( najpierw w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, potem od 2023 r. w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.  Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze księgowej oraz prawnej, oferując zarówno uproszczoną, jak i pełną księgowość, dostosowaną do potrzeb małych i dużych przedsiębiorstw. Nasz zespół składa się z wykwalifikowanych specjalistów, którzy dbają o najwyższe standardy usług. Skupiamy się na obsłudze zdalnej, co zapewnia elastyczność naszym klientom. Wierzymy w bliską współpracę, oferując dedykowanego opiekuna dla każdego klienta, co pozwala nam skutecznie odpowiadać na indywidualne potrzeby. 

Wizja przyszłości

Naszą wizją jest stworzenie zaufanego partnera dla klientów, oferując innowacyjne rozwiązania w zakresie księgowości i prawa, które umożliwiają im skoncentrowanie się na rozwoju działalności, zapewniając jednocześnie najwyższe standardy obsługi i profesjonalizmu. 

Misja Cel

Naszą misją jest dostarczanie kompleksowych usług księgowych i prawnych, które umożliwiają naszym klientom osiąganie sukcesów. Dążymy do innowacyjności, profesjonalizmu oraz bliskiej współpracy, aby sprostać indywidualnym potrzebom każdego z naszych klientów. Doradzamy klientom w ich biznesie w oparciu o naszą wiedzę,  doświadczenie. Dobieramy rozwiązania, które pomogą w rozwoju biznesu. 

Naszą doświadczoną kadrę tworzą:

Joanna Baczyńska – właścicielka biura,  Ukończyła Uniwersytet A. Frycza-Modrzewskiego w Krakowie na kierunku prawo, specjalizuje się w obsłudze prawnej i podatkowej podmiotów gospodarczych,  obsłudze kadr i płac wraz z prawem pracy oraz obsłudze KPIR,  doradca biznesowy, wieloletni wykładowca tematyki prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce (m. in. AWF Katowice, Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie, Akademia Muzyczna we Wrocławiu, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie). Członek Komisji Oceny Wniosków o dofinansowanie działalności gospodarczej. W pracy łączy prawo z księgowością co pozwala na kompleksową obsługę przedsiębiorstw. Klienci chwalą umiejętność wytłumaczenia zawiłości prawno - księgowych biznesu językiem zrozumiałym i przystępnym, a przede wszystkim dużą i kompleksową wiedzę w tematyce prowadzenia działalności gospodarczej. Jej konik to działania restrukturyzacyjne firm. Zawsze stawia na dobro klienta i osobistą rozmowę z klientem jeśli jest taka potrzeba. Zna każdego klienta i angażuje się w jego sprawy. Stale podnosi swoją wiedzę aby sprostać oczekiwaniom klientów. 

Martyna Sulley  – specjalistka ds. ksiąg rachunkowych, nikt nie wie więcej o pełnej księgowości niż Ona. Jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem na samodzielnym stanowisku księgowym, specjalizującą się w prowadzeniu pełnej księgowości, ze szczególnym uwzględnieniem spółek prawa handlowego. Ukończyła studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na kierunku Finanse i Rachunkowość oraz wcześniej technikum ekonomiczne. Swoje kwalifikacje dodatkowo poszerzyła, kończąc kursy dla księgowych organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce.

W codziennej pracy zajmuje się kompleksową obsługą księgową firm, w tym spółek prawa handlowego, zapewniając prawidłowe rozliczenia podatkowe oraz pełną zgodność z obowiązującymi przepisami. Dzięki doświadczeniu w pracy z różnymi formami działalności, jest w stanie dostosować rozwiązania księgowe do indywidualnych potrzeb każdej firmy.

Stawia na profesjonalizm, dokładność oraz terminowość w realizacji powierzonych zadań. W pracy kluczowe jest indywidualne podejście do klienta oraz dbałość o najwyższy poziom obsługi księgowej. Regularnie poszerza swoją wiedzę i śledzi zmiany w prawie, co pozwala na skuteczne wsparcie przedsiębiorców w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.

Natalia Krawczyk  – Księgowa, absolwentka  Rachunkowości i finansów przedsiębiorstw, wcześniej w roku 2015  uzyskała tytuł technika rachunkowości – dyplomowanego księgowego). Przed rozpoczęciem współpracy z naszym biurem zdobywała doświadczenie w sektorze publicznym  oraz w biurach rachunkowych. Biegle posługuje się programami finansowo-księgowymi, jest dobrze zorganizowana i zorientowana na klienta.

Anna Paciorek – Księgowa z pasji i wykształcenia, posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu spraw księgowych podmiotów branży HoReCa. Specjalizuje się w rozliczaniu Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, Ryczałtu ewidencjonowanego, podatku VAT – krajowy, UE, poza UE.

Kacper Baczyński  – współwłaściciel biura, odpowiedzialny za obsługę  klienta zagranicznego. Doświadczony project menager w obszarze procesów księgowych, implementacji nowych systemow IT, automatyzacji oraz continious improvement (Six Sigma Black Belt). Swoje początki w księgowości zdobywał w Elektroluxie oraz IBM w dziale rozrachunków z klientami. Biegle włada językiem angielskim i szwedzkim. Specjalizuje się w rozwiązywaniu trudnych przypadków księgowych. 

 

(+ 48) 512 358 753 

kontakt@centrumbiznesukompas.pl

 Jawczyce 139D, 32-020 Wieliczka

KONTAKT Z NAMI JEST WAŻNY

Czy masz jakieś pytania?

A website created in the WebWave website builder.