Księgi handlowe:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • opracowanie polityki rachunkowości
  • opracowanie i modyfikacja zakładowego planu kont;
  • prowadzenie ewidencji, w tym ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych VAT i CIT oraz sprawozdawczych i dostarczanie ich do właściwych urzędów
  • prowadzenie rejestrów VAT dla celów podatku VAT
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego;
  • reprezentowanie podatnika przed Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
  • przygotowywanie raportów finansowych zgodnie z wytycznymi obsługiwanego podmiotu;

 

Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów:

  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • rozliczanie zasad ogólnych oraz podatku liniowego
  • prowadzenie ewidencji, w tym ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych VAT i PIT oraz sprawozdawczych i dostarczanie ich do właściwych urzędów
  • sporządzanie rocznych deklaracji PIT;
  • prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT;
  • reprezentowanie podatnika przed Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
  • przygotowywanie raportów finansowych zgodnie z wytycznymi obsługiwanego podmiotu;

 

Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych

  • prowadzenie ewidencji przychodów;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych VAT i PIT oraz sprawozdawczych i dostarczanie ich do właściwych urzędów
  • sporządzanie rocznych deklaracji PIT;
  • prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT;
  • sporządzanie rocznych deklaracji PIT;
  • reprezentowanie podatnika przed Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
  • przygotowywanie raportów finansowych zgodnie z wytycznymi obsługiwanego podmiotu;

 

Kadry i płace

  • przygotowywanie umów o pracę zlecenia, o dzieło
  • przygotowywanie dokumentacji do zatrudnienia
  • rejestracja przedsiębiorstwa i pracowników w Urzędzie Skarbowym i ZUS;
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
  • opracowywanie listy płac;
  • bieżąca obsługa umów o pracę, umów zleceń i umów o dzieło;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych;
  • przygotowywanie raportów kadrowo – płacowych;
  • pomoc w sporządzaniu zaświadczeń o okresie zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników i innych dokumentów dotyczących pracowników.

 

Doradztwo biznesowe i gospodarcze

  • pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej jednoosobowej
  • pomoc w rejestracji spółek
  • pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy działalności gospodarczej
  • pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania;
  • pomoc w uzyskaniu dofinansowania;
  • pomoc w uzyskaniu kredytu

 

W szczególności w początkowym stadium prowadzenia własnej firmy powinno się skorzystać z pomocy wyspecjalizowanych firm jak Centrum Biznesu, gdzie możemy doradzić i podzielić się wieloletnim doświadczeniem. Dzięki temu uda się uniknąć błędów, gdyż jak mówi stara maksyma: nieznajomość prawa szkodzi!

Nasz dział prawny to nie tylko pomoc dla nowicjuszy na rynku. Od lat świadczymy usługi dla wszystkich form prowadzenia działalności. 

Do zakresu naszych usług należy:

 

 

    • doradzamy w zakresie doboru formy podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej;

 

    • doradzamy w związku z tworzeniem spółek, zarówno z udziałem polskiego jak i obcego kapitału;

 

    • prowadzimy rejestrację spółek, dokonaniem zmian, przekształceniem;

 

    • oferujemy pomoc prawną związaną z wzorem umów (np. umowy cywilno-prawne, umowy handlowe, umowy najmu lokalu);

 

    • doradzamy i reprezentujemy strony w związku z windykacją należności;

 

    • doradzamy w zakresie prawa pracy;

 

    • zabezpieczamy interesy naszych Klientów.

 

(+ 48) 512 358 753 

kontakt@centrumbiznesukompas.pl

 Jawczyce 139D, 32-020 Wieliczka

KONTAKT Z NAMI JEST WAŻNY

Czy masz jakieś pytania?

A website created in the WebWave website builder.